Vilka vi är

Storkyrkans Kammarkörs webbplatsadress är storkyrkanskammarkor.se. Hemsidan hanteras av sångare i kören som går att nå genom e-postadressen [email protected].

På storkyrkanskammarkor.se används kakor. Kakor är små textfiler som skapas och lagras på den enhet du använder för att besöka vår webbplats, till exempel en dator eller mobiltelefon. Textfilen som skapas är inte skadlig och innehåller ingen programkod. Vi använder kakor för att förbättra webbplatsen och för att förenkla för dig som besökare.

Ändra dina inställningar för kakor genom att trycka här.

Nödvändiga kakor

Nödvändiga kakor går inte att välja bort. De behövs för att hemsidan över huvud taget ska fungera.

Kakor för statistik

Kakor för statistik gör att vi kan förbättra hemsidans uppbyggnad och funktionalitet baserat på hur besökare interagerar med hemsidan.

Vi använder analysverktyg för att sammanställa information om hur besökare interagerar med vår webbplats. Informationen används för att förbättra webbplatsen och optimera användarupplevelsen.

Kakor för upplevelse

Kakor för upplevelse gör att vår hemsida ska prestera så bra som möjligt under ditt besök. Om du nekar de här kakorna kommer viss funktionalitet att försvinna från hemsidan.

Kakor för upplevelse inkluderar inbäddat innehåll från andra hemsidor (till exempel videoklipp, bilder och artiklar). Inbäddat innehåll från andra hemsidor beter sig precis på samma sätt som om besökaren har besökt den andra webbplatsen.

Dessa hemsidor kan samla in uppgifter om dig, använda kakor, bädda in ytterligare spårning från tredje part och övervaka din interaktion med sagda inbäddade innehåll, inklusive spårning av din interaktion med detta inbäddade innehåll om du har ett konto och är inloggad på webbplatsen i fråga.

Cachelagring

Denna webbplats använder cache för att främja en snabbare responstid och en bättre användarupplevelse. Cachelagring skapar potentiellt kopior av alla sidor som visas på denna webbplats. Alla cachefiler är tillfälliga och nås aldrig av en tredje part, förutom vid behov för teknisk support från cachetilläggs-leverantören. Cachefiler löper ut efter en tidsperiod som angetts av webbplatsadministratören, men kan vid behov enkelt rensas tidigare av administratören. Det är möjligt att vi använder molntjänster från QUIC.cloud för att bearbeta och tillfälligt spara dina data. Se https://quic.cloud/privacy-policy/ för mer information.